Net aangekomen... - Reisverslag uit Kibera, Kenia van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu Net aangekomen... - Reisverslag uit Kibera, Kenia van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu

Net aangekomen...

Blijf op de hoogte en volg Marcel

02 Augustus 2014 | Kenia, Kibera

Een voorspoedige vlucht waarin ik zowaar twee films heb gekeken. Nu ik heb geaccepteerd dat ik vaker m'n leesbrilletje moet opzetten zijn die kleine schermpjes in de voorstoel ook niet meer zo'n probleem ;)

De koffer liet nogal op zich wachten en toen ik uiteindelijk buiten stond was de chauffeur (naar m'n eerste slaapplek) al druk aan het bellen. Maar gelukkig heeft-ie toch maar gewacht, want de rit naar de Wildebeest lodge had ik zelf niet kunnen maken...

Ik ga het nu niet lang maken: morgen vroeg op en dan de transfer naar het Ecotraining kamp zelf.

  • 03 Augustus 2014 - 00:29

    Elektra:

    Welkom thuis!

  • 03 Augustus 2014 - 09:45

    EdK:

    Leuk, laat ons horen hoe het is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 7690

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Kenia, safariguide cursus

Landen bezocht: