Voorbereidingen... - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen...

Door: Ikke

Blijf op de hoogte en volg Marcel

16 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

De voorbereidingen zijn bijna afgerond. Alle betalingen (niet onbelangrijk!) zijn gedaan, de boeken zijn binnen (mijn favoriet: Tracks & Signs, het lezen van de poep!). Voor de sleep-out in de bush heb ik een nieuwe slaapzak gekocht: lichtgewicht en toch warm, een mummie model We zitten toch vrij hoog, 's nachts kan het nog aardig koud worden.

Op waarbenjij.nu (duh!) dus een site geopend om mijn verhalen en foto's te plaatsen. Ik zit dit nu te typen (oefening) op mijn logitech toetsenbordje voor mijn iPad dat ik er speciaal voor gekocht heb om makkelijker te kunnen typen.

En nu aftellen... wel raar eigenlijk, want het is dus ook het aftellen van mijn baan... Als ik ga ben ik tegelijkertijd officieel werkloos!

  • 17 Mei 2014 - 21:12

    Hanneke:

    Ik ga je zeker volgen! Ben benieuwd. Zal stuk leuker zijn dan mijn nieuwe baan!!!

  • 31 Juli 2014 - 20:35

    Joris:

    Veel plezier Marcel! Ik ga je in de gaten houden. Groet, Joris

  • 01 Augustus 2014 - 07:55

    Johan:

    Hoi Marcel, Heel veel plezier en geniet er van!
    Groetjes Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcel

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 7697

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 30 Augustus 2014

Kenia, safariguide cursus

Landen bezocht: