Kate Perry - Reisverslag uit Muchiene, Kenia van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu Kate Perry - Reisverslag uit Muchiene, Kenia van Marcel Brekelmans - WaarBenJij.nu

Kate Perry

Blijf op de hoogte en volg Marcel

21 Augustus 2014 | Kenia, Muchiene

Kate Perry

Voor het EcoTraining examen moeten we de Linneaus' taxonomy van (tenminste) de big five uit ons hoofd kennen. Dat houdt in de classificatie Kingdom/Phylus/Class/Order/Family/Genus/Species. Ezelsbruggetje: "Kate Perry Comes Over For Good Sex". Heb ik niet zelf verzonnen. Voor de Afrikaanse olifant komt dat neer op: Animalia/Chordata/Mammalia/Proboscidae/Elephantidae/Loxodonta/Africana.

Bent u er nog?

De dag na dat examen doen we Field Obs: Andreas gaat achteraan lopen en je moet, samen met Ruby, de walk helemaal zelf doen. Instructies, planten, grassen, bomen, vogels, zoogdieren.

De dag daarna komt er iemand van de KPSGA (Kenya Professional Safari Guide Association) langs om hun examen af te nemen. Dat is een multiple choice.

Vakantie?

• 21 Augustus 2014 - 16:09

Ed:

uhhhmm, succes :)

• 21 Augustus 2014 - 16:30

Shirley:

Ik doe het je niet na Marcel. Succes!

• 21 Augustus 2014 - 18:14

Frans: